Med fräknar på näsan blir du lika känd

Gårdagens depression har lagt sig, tror jag har sovit bort den. Sov till 11 idag, otroligt skönt. Har inte så mycket kvar på svenska analysen, eller vad man ska kalla den, vilket känns skönt, däremot har jag 511 00 andra saker att göra -.- vet inte hur jag hade lyckats med skolan om inte fältstudierna hade kommit så här två veckor innan vi slutar... otroligt osmart av min skola! känner mig mer positiv idag och det är ju alltid trevligt, får se vad som händer ikväll, ska antagligen träffa Ilse, känns som en evighet sen sist xD brde gå ut med skräpet nu, men orkar inte. Hon sover så jag tycker att det vore hemskt elakt av mig att väcka henne nu xD nu vaknade hon så det är lika bra att få arslet ur vagnen och gå ut... måste ju göra det förr eller senare. Ilse kommer nog hit sen också :D vi får se vad vi hittar på, aja, dags att sminka mig lite så Ilse inte blir livrädd xD

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0