Så mycket vill jag inte veta!

pappa vandrade precis in i min datorhörna... efter att ha kikat lite över min axel säger han:

Han: du borde kolla stavningen på din blogg...
 jag (med ett skratt) : ofta du kollar på min blogg
Han: klart jag gör
Jag (lite ångest) : hur vet du vad min blogg heter?
Han ( med MYCKET självgodhet i rösten) : du... jag är faktiskt din pappa.

som om det skulle vara en självklar merit för att kunna kolla min blogg.. nejdu papi, den går jag inte på serru, men det är väl roligt att han hänger här...

Papi, om du nu läser det här kan du väl slänga in en kommentar? eller det kanske är för avancerat xD 

( är bergis på att han iaf inte fattar alla förkortningar och smilies xD) men det är väl bra att börja någonstans ^^

over and out!

 

Kommentarer
Postat av: Madde

skulle bli sjukt förvånad om mina päron ens visste vad en blogg var så va stolt ;D

2008-11-12 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0