Tillägnas Ida!

Jag älskar dig därför att:

Du får mig alltid att må bra, även om jag är nere.
Vi har alltid roligt, även om vi inte har speciellt roligt
Jag kan berätta allt för dig för jag vet att du alltid lyssnar
Du hjälper mig alltid när jag har lite problem
Jag tror inte du kan vara elak (och riktigt mena det)
Ditt skratt smittar av sig
Tillsammans med dig kan jag vara mig själv
Vi tycker oftast likadant så vi behöver inte bråka
Tillsammans med dig känns allt så lätt
Tillsammans med dig verkar inget omöjligt
Du ser bra ut i allt du sätter på dig
Ditt leende gör mig glad
Jag kan alltid komma till dig och prata
Du finns där när jag behöver dig (och alla andra gånger också)
Du är alltid glad
När vi skämtar finns det inget stopp på hur långt vi kan gå
Du älskar våran man minst lika mycket som jag gör
Du vet hur jag känner utan att jag behöver berätta
Du är en lika stor serie-nörd som jag
Du umgås med mig fast jag gråter till allt
Vi har perfekt smak när det gäller killar
Jag vet aldrig vad som kan hända när vi är i farten
Jag vet att jag kan lita på dig till 100 %
Det finns inget som är för barnsligt att berätta för dig

Du kommer alltid med förslag när jag ber om det
Du gråter när du ser gamla och djur


I  mina ögon kommer du alltid att vara en prinsessa

Kommentarer
Postat av: Ida

du är BÄST<3

2008-11-26 @ 20:48:33
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0