Dee och Jay Jay samtalar om livets lite större frågor.

Andra delmomentet i tävligen mellan alla treor är då klar. Jag var då Dee Snider som sjunger i Twisted Sister, ingen har någonsin skådat en sådan skönhet som jag var idag xD Silvriga leggings, rosa linne, svart t-shirt, svarta moonboots och en knallrosa plast jacka, kan det bli bättre? :) troligtvis inte. JAg kände mig iallafall lite bättre till mods när jag såg Henri, och när jag insåg att alla i klassen satsar som fan :D älskar sånt, och klassen blir alltid bundis när vi ska tävla mot andra, men det har blivit en annan stämning och jag gillart :D skarpt!

Gjorde förövrigt dunder sucsse påväg till tåget, tre personer sitter och käkar på pizzan i Tullinge och den killen som sitter närmast fönstret petar på någon som sitter mitt emot, pekar på mig och hela hans kroppsspråk säger TITTA PÅ HENNE!!! Jag kände mig som ett rikspucko, men ett mycket gullit sådant, vinkade upp till dom som glodde vilket resulterade i en pionröd människa och ett gott skratt för min del. Idag är en bra dag :)

Till och med rättskunskapsprovet kändes helt okej :) Jag vet att majoritetan av klassen var skit avis på mina pants, men dom är mina (eller Emelies egentligen) nu ska jag duka så papi och jag kan äta, gissa maten Ida xD det jag suktade efter igår mellan den äckliga kakan som kostade 34 kr -.- 

Dee Snider- over and out!




erkänn att vi är absurt lika xD  


Kommentarer
Postat av: Ida

du pratade ju om ganska mycket mat just då men jag chansar på rostbiff? ;)

2008-10-24 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0