Ett lillfingers omkrets...

    +  

= TOTAL KATASTROF!!

Ida berättade för mig i går att Zac Efron ska vara med i den kommande Pirates filmen... En foundationknarkande pojke som inte ens har hår på bröstet ska spela mot Johnny Depp, min största idol. Hur tänkte man här? Inte alls skulle jag tro, inte ett smack. Men vem frågar Zac över huvudtaget? Vem kläcker idén alls? Vem andas hans namn angående den här filmen? världens störsa rikspucko antagligen.... Jag menar, vem gör något sådant? Och hur kan Zac tacka ja? Den ringa summan på 79 miljoner tog kanske över förståndet? Vad tror han att han ska få ut av den här filmen, vad förväntar han sig att åstadkomma?? Jag är fortfarande i chock.. Detta är hur som helst inte okej... Zac är inte en bra skådis och detta säger jag inte för att jag avgudar Johnny, utan för att det är sant. Han kan inte sjunga och han kan inte spela. Så är det. Han kan hålla till i High School Musical, med resten av b-skådis eliten, där han hör hemma. Men som någon pirat tillsammans med topp eliten kommer han aldrig platsa så den som kom på detta absurda skämt, det är dags att ta tillbaka det, vare sig jag eller världen är redo för Zac. Frågan är om han är redo själv?

Dagens citat: Anonymt samtalsämne påväg från skolan tillsammans med I.  


Kommentarer
Postat av: Ilse

ÄÄsch men tänk om han är riktigt bra då :O (inte för att jag försvarar honom men man ska aldrig säga aldrig, eller något)

2008-10-22 @ 17:56:39
URL: http://ilses.blogg.se/
Postat av: Ida

jag håller sååå fullständigt med dig!!



och ilse .. möjligheten finns inte!

2008-10-22 @ 20:58:55
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Emma

bara för att så tänker jag nu skriva

oooh zaaaaaaaaaaaacy boi!!!!! hahahahahahhhahahah

förlåt, kunde inte låta bli :P

jag tror inte han passar som pitar oavsett hur bra/dålig skådis han är, för han är barbie docks söt det är int epirater dom är sexiga xD

2008-10-23 @ 23:37:46
URL: http://k3tchup.blogg.se/
Postat av: Maria

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OMG hur kunde detta hända? Han är ju bara en liten pojke :( Oavsett om han kunde spela så tkr jag inte om honom. Tkr egentligen inte om Orlando Bloom i filmerna hlr... han är ingen bra skådis, bara snygg :P Fresten står det att Johnny ska vara med i Sin City 3 :O Cool om det är så :o

2008-10-24 @ 14:38:55
URL: http://epicurean.blogg.se/
Postat av: Maria

Han liknar typ Filip fresten... Iaf på den bilden :s

2008-10-24 @ 14:39:35
URL: http://epicurean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0