Här ligger jag och duger!

Tröttheten är obeskrivlig, ögonen hänger och allt känns lite suddigare än vanligt, men jag är glad :D har varit på ett 60 min spinningspass med min mor, jag dog. sen har jag pluggat filosofi, jag dog.engelska c muntligt klämde jag in också, jag dog nästan...såg det luddiga och varma ljuset iaf. hoppas att det bara var Ida som hörde mitt svenska också som kom ut ur munnen... och jag har läst ut svenska boken, jag överlevde! nu sitter jag här och petar ihop ett inlägg till ALLA mina rara fans och beundrare där ute... eller inte. anyway, fredag i morgon och det känns skönt :D pappa befinner sig på Åland och spelar golf, så det är tjejhus i helgen.. hum, men det blir trevligt :D

jag och Ida har bokat ett datum för maraton så vi kan stilla våran abstinens efter våran man xD jag kan GARANTERA ett spindelfritt rum Ida, har inte haft några på länge (peppar peppar ta i trä).

så, nu hoppas jag att jag har stillat allas enorma hunger efter min meningslösa vardag xD

so long!

Dagens citat: något från ACT: en i skolan, tyckte att det var lite fränt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0