Jag dömer dig till snar, omedelbar och till och med ögonblicklig död!

idag är inte en trevlig dag, inte alls. allt är skit... fan, säger bara MATTE C KAN TA SIG!! inte nog med att jag grät tre gånger igår pga den, idag letade sig en ensam liten tår ner för min kind när jag försökte ta mig igenom ett tal. Suzanna Råberg ska icke, jag upprepar ICKE hålla på med matte, funderar fan på att hoppa av.. som tur är räddade Ilse mig efter skolan, jag köpte också en pärm för mina papper, sen har jag skrivit klart min svenskanovell och pillade lite på kriminoligon en sista gång, så nu ska allt bara printas ut...

snart är det CSI och jag ska sitta och muttra över hur fel det är på alla andra, speciellt hon som har fixat sitt ansikt så mycket att hon inte kan prata snart. sen ska jag vara sur över att jag inte ser ut som Esmeralda i RIngaren i Notre dame... varför gör jag inte det? skulle jag se ut som henne, skulle jag ALDRIG ha en dålig dag, det svär jag på...

dags för operation skriva ut..

so long!

dagens citat: Prins John/ Robin Hood

Kommentarer
Postat av: Ilse

förlåt för att jag bara lämnade dig :/

2008-10-06 @ 22:47:43
URL: http://outcast.blogg.se/
Postat av: Jenny

den där jenny ska inte heller hålla på med matte xD vi får grina och slåss tillsammans :) <3 ;D

2008-10-07 @ 18:43:10
Postat av: issa

lite mer aktivitet skulle inte sitta dumt!

2008-10-16 @ 15:29:03
URL: http://uniiiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0