Tisdag :D

sitter här med min pappas reflexväst och skriver lite psykosocialt arbete... han frågade för en stund sen om jag var rädd för att bli påkörd, jag suckade och sa att jag inte hade en aning om vad han pratade om xD

iaf, idag har jag jobbat, och det gick bra, förutom att det är så mörkt där ute på landet att jag knappt hittar ut -.- hoppas mer lampor kommer snart. jobbade i går också och i morgon, sen blir det höstlov för mig :) Hade ett mycket välbehövligt Johnny marton med Mrs Sparrow i lördags/söndags. kändes som om det var alldeles för länge sen vi dregglade, men FASEN va het scenen i From Hell var, mumma!! tänker på den varje gång jag ska sova xD eller när jag inte tänker på något speciellt (vilket är typ större delen av dygnet) se den filmen om ni inte har gjort det, den är inte att leka med! snart är det House också, har inte sett på skitlänge, men nu har familjen fixat tv:en så det funkar prima..

blir nog lite Cry-Baby innan nannakorgen i dag :D

so long!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket! :D

har du ett trevligt lov?:p

2008-10-28 @ 23:27:09
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0