18!!

happ, nu är det kört xD

sitter i skolan och har engelska, jag och Ida är redan klara så vi softar lite :) familjen R kom in och sjöng i morse, mycket fint. jag fick en bok - möte med döden tror jag att den hette. och en datorväska, tom... papi och jag ska åka och köpa en någon dag :)!! JAG FICK EN LAPTOP!!!! eller nästan iaf, de trodde jag aldrig :D tack familjen! av Bella fick jag ett jättefint kort som hon skrivit själv, på rim och allt. grät som fan när jag läste det, visste inte att min syster hade ett hjärta, men det finns nog ett litet där inne någonstans :D i eftermiddag blir det in till stan med sistah och sen spinning med mamma och kanske kusin, herregud... jag kommer dö..

dags att spana runt i cyber världen :D

so long!

Kommentarer
Postat av: Ilse

Grattis :D

2008-09-25 @ 16:21:24
URL: http://outcast.blogg.se/
Postat av: Mann

Här kommer det sedvanliga blogg-grattiset!

Grattis min vän!

2008-09-25 @ 18:37:36
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0