Bara namnet tyder ju på att hon måste spela någon form av kreatur!

måndag igen, tycker att helgen går för fort...

i fredags gick jag, emelie och Ilse på bio, vi såg Mumien. riktigt bra faktiskt :D trodde att den skulle vara som en skräckis, men den var ungefär som Indiana Jones filmerna :) humor och spänning, sånt gillar jag :D i lördags bar det av till Frida och firandet av hennes 18-årsdag, mycket trevligt :) släkten var med och alla var trevliga!

har spenderat min måndag eftermiddag med att springa hem från tåget så jag kunde se de 25 sista minutrarna av One Tree Hill, en mycket fin serie. som för övrigt hade säsongspremiär i går, jag satt bänkad, Ida gjorde det inte. vi har klarat ut orsaken så no hard feelings där xD ahaha! nog med humor, jag sitter och pluggar, försöker få någon ordning på Engelskan och filosofin resultatet = ironiskt, patetiskt och fullkonmligt löjligt! skönt att filosofin bara är en 50 poängskurs, tror inte jag skulle klara av mer. jag är en människa som vill ha fakta, lära sig varför och så, inte spekulera i massa teorier som inte har något egentligt svar.. jaja, lika bra att göra det bästa av kursen. tror att det är 511 gången jag skriver nytt i Engelskan, men nu måste jag blir färdig..

so long!

Dagens citat: min kära vän Ida, i telefonen här om dagen xD


Kommentarer
Postat av: Ida

haha vem fan vare jag kallade det? xD

2008-09-09 @ 13:31:58
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0