My hole family thinks I´m gay...

tja, om det ändå vore så. nej, allt är som vanligt rätt dött hemma hos Familjen R, jag och pappa ska snart ut och springa. OCH jag får kolla på Heroes idag YES! inget förbannat Filip och Fredrik.. grr, anyway. London resan är under planering och jag hoppas verkligen att det går för alla :D kommer bli sjukt roligt då :)

för övrigt så fyller jag 18 om två veckor... läskigt, känns som det var förra veckan mamma ploppade ut mig, jaja. man kan inte hindra åldrandet som vissa säger, MEN man kan använda L`oreals ansiktskräm... nä skojade bara xD

annars är det mycket plugg, känner mig redan skoltrött, inte så bra med tanke på att det gått en månad bara... beställde min studentmössa igår och är faktiskt peppad, men samtidigt inte.

nu ska jag försöka skaka liv i min far så vi kan ut och röra på oss, helst innan jorden undergång ^^

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0