Somehow I'll make a man out of you!

Måndag, vilket betyder en ny vecka med massa plugg... suck.... har pluggat rättskunskap, engelska och kriminologi, är ändå rätt nöjd med resultaten. sitter och lyssnar på Disneylåtar ;D känns otroligt vuxet xD iaf, hade två lektioner idag så det har inte varit en jättejobbig dag, inte när man börjar 12 iaf :)

börjar bli lite irriterad på att det inte finns någon Disney låt på svenska....! va är det för skit?? varför kan jag inte få dom på svenska?!! skitgrejer......

Ida och jag kom fram till att vi måste åka till Disneyland, men då sa hon att vi åker till Paris och sen är vi på Disneyland under en dag!! en weekend till Paris, eller en vecka kanske?? Paris är en stad man nästan måste åka till och se :D så tre dagar räcker kanske inte. vi får se hur det blir ;) har insett att jag ska resa mycket nu så det blir till och leva snålt xD men det kommer vara värt alla ören jag sparar!! plötsligt ser allt lite roligare ut :D

- ev. Till London innan jul med Ilse och Felicia
- sommarresa med tjejerna till solen
- till Paris med Ida

sa alla dessa resor till pappa idag, vilket resulterade i den här fina konversationen:
Pappa: har du planerat att dö nästa höst?
Jag: eh, nej...
Pappa: varför måste du göra allt inom ett år då?
Jag: humm, därför att ingen kommer ha tid sen.
Pappa (as garvar): så dom har inte planerat att leva längre?
Jag (rätt irriterad): JO! men alla kommer hålla på med olika saker så vi kommer inte hinna...! fattar du väl..

Havin sa att på onsdag är det 8 månader kvar till studenten! inte heller så lång tid.

Dagens låt: Mulan / Donny Osmond (Li- Shang)


Kommentarer
Postat av: Mickis

jaa :D resa mycket!! bästa som finnas sannabanana D!

2008-09-03 @ 15:37:43
URL: http://gillenberg.blogg.se/
Postat av: Mickis

jag menar finns...

2008-09-03 @ 15:37:58
URL: http://gillenberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh! den brukar jag sjunga och dansa till:P inte in public dock:P haha

2008-09-26 @ 00:39:45
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0