Thrå itt in da vall

pluggplugg.... bra att jag redan är skoltrött -.-

Sitter och knåpar med mitt psykosociala arbete, går kanske inte så bra xD Fortsätter att utveckla någon form av förkylning eller så, känns också bra.. -.-

Ikväll ska London resan bokas! med eller utan människor, nej skämt och sido, idag är det deadline! Priserna har redan börjat stiga och alla bra hostel börjar ta slut.. illa! Hoppashoppashoppas att det funkar, vill verkligen åka.

Annars har det varit en rätt trevlig dag, förutom att mitt huvud till större del bestod av deg i början på dagen. Satt brevid Emma under alla lektioner idag, vi va kanske inte jätteprodusiva men vi lyssnade iaf, och hade jävligt roligt :D Hon gav mig rabies, och jag kastade en papperskorg nästan i huvudet på henne så jag tycker att vi är kvitt, hahaha!!

Jag är också utsvulten som en varg eftersom skolan (som alla tisdagar) lyckades överträffa sig själv med pizzafisk.... jag provade inte! hoppas maten är klar snaaart!!

so long!

Dagens citat: Emma någon gång under gårdagen xD


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA ja det är good times! xD hahah

2008-09-26 @ 00:33:55
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0