Söndag it is!

Jag håller eventuellt på att bli sjuk, halsen känns tjock och jag har en smygande huvudvärk.... inte okej! Va på bio med Ilse igår, det blev Wanted, inte jättebra kanske, mer än film man hyr än ser på bio. Sen åkte vi hem och mötte upp Maria och traskade hem till mig. Kvällen wspenderade vi i soffan eller på golvet i mitt rum :) riktigt trevligt. Maria hade också en liten kurs i hur man gör på krogen, kläder, väskor, skor osv, känns bra att vi har en lärd kvinna med oss när vi ska börja röja stan! :D

sitter och pluggar psykosocialt arbete, går kanske inte som önskat, menmen. Londonresan är snart spikad! i veckan bokar vi troligen :D kommer bli så himla roligt!!!

nu ska jag käka lite och sen fortsätta och plugga,

so long!


Kommentarer
Postat av: Ida

du måste fan komma med min nyckel imorrn! HAHA :D

2008-09-14 @ 19:51:55
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Ida

du måste fan komma med min nyckel imorrn! HAHA :D

2008-09-14 @ 19:52:22
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0