Misslyckad eller miss lyckad?

Miss lyckad för faan!! Är så jävla pepp på Paris nu alltså, vi kommer äga sönder :)

Idag har jag klippt mig, jappjapp. Lugg för hela slanten, tror min mamma har hämtat sig från chocken, men jag är inte riktigt säker. Tittade på Dirty Dancing med henne också :) det är en fin film, pappa kom in mitt i slut scenen och stirrade kosntigt på mig, sen log han och sa att jag var fin ^^ Jag gillart.

Igår var jag, Ida och Mike hemma hos Samme och kollade på Pirates, vi kollade på den första och sen snackade vi skit. Mycket trevligt! Blir liite irriterad på att jag bor i Järna, måste alltid åka hem när det är som trevligast -.- nästa gång sjukskriver jag mig Mike!

Dags för sängen, jag och mitt hår säger godnatt ^^

Det här, det här kommer bli bra. Mycket bra ska ni se

Kommentarer
Postat av: Fröken Paris

det kommer bli sjukt lyckat :) sa ju att det var fint :D



det här kommer att bli MYCKET bra!

2009-04-10 @ 11:44:50
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0