Nu får det räcka!

Det är ingen nyhet att jag har svårt för Zac Effron, jag gillar inte hans utseende, han kan inte sjunga eller dansa, hans skådespeleri ska vi inte ens nämna... Ja, som sagt, han är inte någon som står högt på min lista. Nu är det så att Star Wars ska göras till tv-serie, en konstig tanke tänkte jag först, men det kanske blir fint. Det är otroligt fina filmer och George Lucas är en duktig kille.

Nu till grunden för min upprördhet.... Det visade sig att Zac är ett stort Star Wars fan och han har nu bönat och bett om att få spela Luke Skywalker. VAD hände här?! undrar jag. Det är väl fint att Zac har något i huvet och fattat att Star Wars är fina filmer, men HALLÅ, han kan inte spela Luke... Det kräver lite skills och kunskap för att göra det. Han har inte något, varför göra Star Wars serien till en fjortismagnet? För det är det som kommer hända, alla och jag menar ALLA Zac Effrons löjliga fans kommer sitta bänkade, dom kommer inte förstå genialiteten och syftet med allt. Dom kommer glo för att Zac är med, är det så vi vill ha det i världen, förstöra något fint och viktigt för att en fjant i sina bästa år är ett fan? Ska det vara så? Jag tycker att alla borde göra något åt det här, det får inte hända!!

Men om det är så vi vill ha det, varför inte sätta Hillary Duff som huvudrollen i Million Dollar baby 2, eller Miley Cyrus som strippa i Sin City 2 och 3 och när vi ändå är igång kan vi väl sätta Vanessa Hudgens som Trinity i alla kommande Matrix filmer, ni ser, men det kanske är såhär vi borde behandla alla stora filmer genom tiderna, för att alla som är fans ska få chansen att spela huvudrollerna i sina favoritfilmer. Någonstans måste någon säga nej, det handlar inte om att en 21-åring ska få springa runt med lasersvärd och känns sig manlig, vill han vara manlig kanske hans ska börja göra riktiga filmer, såna som bygger en karriär och får honom att växa som skådespelare.... 

Ge killen rösten till Babe så kan vi sluta ta diskussionen varenda gång, jag börjar bli less

 

Kommentarer
Postat av: Ilse

HAHAHAHAH BABE HAHAHAHA

2009-04-13 @ 16:06:16
URL: http://ilses.blogg.se/
Postat av: Ida

my point exactly -.-

2009-04-13 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0