Trött?

Varför sitter jag alltid här tillslut? Jag skulle ju gå och lägga mig, men helt plötsligt är tröttheten som kommer med en halvtimmes resa från tullinge helt borta. Nu sitter jag här, pigg som fasen och kollar på Star Wars: episode II, fast det var innan min dator bestämde sig för att inte sammarbeta mer.... Åååh, jag blir så trött.

Blev bjuden på påskmiddag hemma hos Familjen J, jag tackade givetvist ja. Så klart! hela familjen var hemma, mycket trevligt. Stackars pappa J blev totalt krossad när han föreslog Australia ikväll, Star Wars var det enda Ida sa, då slutade han prata. Tyckte så synd om honom. Vi kollade på Star Wars iaf, jag och min vän. Jag säger det igen, JAG ÄLSKAR DOM FILMERNA!! Blir helt varm och gosig i hjärta, nu låter jag fjantig, jag vet men det är så det är.

I morgon blir det Västerås för hela slanten, Eric fyller 20. Jösses vad tiden går fort. Vad jag ska ha på mig är ännu inte bestämt, men jag slänger med största sannolikhet på mig en klänning. Det brukar bli så ^^.

Nä, dags för sängen (även om jag redan sitter här)
Läste för övrigt ut min nya bok igår Dexter, det är boken som är baserad på serien Dexter som går på trean. Handlar om en blodanalytiker som är seriemördare på fritiden, spännande bok. Ett boktips :)




Anakin och Padmé är det perfekta paret! Dom är så fina tillsammans, dom är
kärlek för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0