What´s the point?

Jag är trött på att alltid höra människor som trycker ner andra. Jag har aldrig förstått meningen, är poängen att hitta fel hos andra för att känna sig bättre sjäv? Eller är det helt enkelt så att en del människor är onda?

Helt ärligt har jag ingen aning, men jag är trött på att många hela tiden måste trycka ner folk, det behöver inte betyda mitt i ansiktet, men bakom ryggen och på andra sätt. Kan någon berätta för mig vad det handlar om? Jag säger inte att jag är fläckfri själv, jag har sagt saker bakom ryggen på folk, det kan jag inte säga att jag inte har gjort. Men medvetet letat fel, medvetet tryckt ner någon för att den ser ut på ett visst sätt, ifrågasatt någons inteligens och sätt att vara? Aldrig.

Skärp er, ni som håller på. Det är bara er det är synd om

For the record, nu är det löjligt

Kommentarer
Postat av: Em

vad är löjligt :S

2009-04-18 @ 16:04:06
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0