20.20

När jag började på inlägget var klockan 20.20. därav rubriken. Jag inser nu att om ca 14 timmar kommer Jenny och hämtar mig för transport till Nynäshamn och båten. Resväskan hatar jag fortfarande, inte fullt lika mycket som för några minuter sedan. Min vän I sa också till mig på msn att skärpa mig, vara mer med i konversationen, om hennes brist på liv och totalt sjuka huvud. Jag ställer då frågan: Hur kan någon med ett snitt på 19.6 vara så totalt och helt obotligt korkad? Det är för mig ett mysterium, hon visste något som inte jag visste under vår gymnasietid helt klart, det jag mest är förvånad över är att hon inte delade med sig av kunskapen

Update: räknade ut mitt snitt, resultatet var föga förvånande med ack så irriterande. Jag hade hoppats att min inteligens skulle ligga snäppet högre


Kommentarer
Postat av: 15.0

Får man fråga vad snittet var? :D

2009-08-02 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0