A women has to do what a women has to do! Simple as that

Det här mina vänner, kommer bli mycket bra! Hämtade ut ett paket idag... Det ska förvaras med kärlek och omsorg till den 9 december och Pyrets födelsedag.

Har varit i tälje idag med Ilse, vi kollade i affärer och shoppade måttligt. En kofta, en bok, 21 jump street säsong 2 och lite papper till tackkort fick följa med hem. Det blev självklart mat på Nancy´s och sällskap med Marcus. Vi fick en impulstanke så vi gick på bio. Ilse och jag har velat se G.I Joe sen vi såg första trailern, så vi slog till och den var mycket bra! Jag rekomenderar den starkt. I morgon blir det lunch med I och lite Jump street för att lugna hennes veka nerver, stackarn.

På fredag gäller det.. Jag har sjuk ångest och är nervös som en sate.. Men positiv attityd! Eller hur var det?

Kommentarer
Postat av: Ida

det kommer gå så braaaa!! Jag är sjukt pepp :D

2009-08-25 @ 22:05:44
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0