Älskade älskade du!

Jag har en dröm, jag vill verkligen göra det här för jag tror det skulle vara så sjukt roligt. Men jag kommer lämna dig hemma, ensam som du säger. Det kommer vara det jobbigaste av allt, familjen kan ta sig, ingen och jag menar ingen känner mig som du, förstår mig som du eller är som du. Och jag kommer sakna dig varje dag jag inte är hemma. Men jag kommer hem igen, jag stannar inte för alltid, jag kanske inte ens stannar i två månader men det kan jag inte lova, för jag vet inte. Men hem kommer jag. Och du kan komma ner, stanna hur länge du vill. Det jag vill säga är att jag inte kommer lämna dig, du är den i mitt liv som har orkat med mig i alla dessa år, sen vi var små och lekte prinsessor i ditt rum, sen vi fick pannkakstårta när du fyllde och glasen var doppade i socker. Egentligen är vi så olika som två människor kan bli, men det är väl det som gör att vi passar så ruskigt bra ihop. "Åker du så blir jag ensam" men nej, ensam kommer du aldrig bli för så lätt blir du inte av med mig. Lämna dig skulle jag aldrig kunna göra, jag älskar dig för mycket för det.

Du är min bästa vän och så kommer det vara tills vi dör. Törnrosa, du är den som gör att mitt liv fungerar, du är min hälft som gör att den andra lever, utan dig skulle jag inte klara mig.



                            

                                              Ilse Elin Hermans, Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Ilse

Du gör det ju bara jobbigare av att skriva sånt :( men jag blir ju ensam, och det är fakta. Älskar dig med ju :( men as upp said, det är fakta.

2009-08-31 @ 02:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0