Are you still the same or did you change somehow?

Jag ser mig själv som en glad, positiv och allmänt trevlig tjej. Jag försöker se till att alla i min omgivning har det bra och ibland kanske jag glömmer bort mig själv, men det är så jag är och därför bryr jag mig inte så mycket. Det värsta som finns, alla kategorier är att se någon i min omgivning må dåligt och inte ha makt att göra något åt det.. Och det näst värsta är att höra, genom väggar och golv hur mina föräldrar bråkar, jag klarar inte av det utan börjar gråta varje gång. Så nu sitter jag här, med tårar som rinner och en hosta som dödar mig. För vad kan jag egentligen göra? Det som jag och ingen annan gör bättre, gömma det på insidan och le tills hela världen strålar...... som jag alltid gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0