Back on track!

Sådär, vad gillar ni den nya designen? Jag gillar den starkt! Alltid kul med nytt. Så vad ska man hitta på i all sin ensamhet? Dokumentären om MJ är idag klockan 19.00 på trean, den borde alla se! Jag ska sitta bänkad. Det blir säkert några avsnitt av jumpstreet innan det blir sängen.. och popcorn idag, det blir gott. Är uppe i genomsnitt 17 läsare per dag, jag tycker det här är väldigt spännande och undrar hur sjutton alla kommer hit, vet ens 17 av dom jag känner att jag har en blogg? Så någon som har hittat hit kan väl slänga in en kommentar om hur så jag slipper vara nyfiken. Hoppas för övrigt att alla stannar, så klart!

Nu blir det nog lite Robinson-spelet på tv4, riktigt längesen jag spelade!

Stay fresh

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag hittade hit genom bilddagboken tror jag... :)

2009-08-30 @ 18:31:46
URL: http://hundpiss.webblogg.se/
Postat av: M

Sanna, mkt fin design. Gör du det själv? skulle du kunna hjälpa en vän i nöd och göra om min design till ngt mer klatschigt också? =)

2009-08-31 @ 14:54:03
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0