Dagen efter

Det blev utgång igår, drack två cider bara så det slutade på 110 kronor, billigt och bra. Royal Garden visade sig vara Victoria där jag har ätit innan vi skulle på balett en gång i tiden, gott vad jag minns. Hur som helst är jag glad att jag följde med, vi hade grymt kul och dansade tills vi inte orkade mer men fortsatte ändå. Jessica bjöd på tacos innan och alla verkade ha det trevligt. Vi missade tyvärr tåget i södertälje vid halv 11 så vi kom lite senare än vi hade trott, men det fungerade det också. Pappa orkade inte komma och hämta så jag sov hos Ida, har precis duschat nu så jag känner mig fräsch och redo för kvällen! Det är avskedsmiddag för Maria som gäller, hon flyttar till USA i ett år nästa vecka... shit det känns konstigt att inte få träffa henne på ett år. Vi får helt enkelt göra kvällen minnesvärd! 20 i 7 ska jag upp till ica och möta Ilse, sen får vi se hur vi gör...

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0