Domdipom

Solen skiner och jag sitter i min bunker.. Dörren är dock öppen så jag ser solen och hör alla ljuden som har med sommmaren att göra. Har städat sen jag vaknade och är snart klar, ska ta badrummet också och sen blir det en dusch. Funderade dock på om jag skulle lägga undan alla shorts och så nu, är sommaren slut? Jag är en sommmar-människa och blev helt knäckt igår när jag märkte att bladen på träden håller på att bli gula!! Jag vill ha sommar hela tiden, jag vet att jag kommer gå in i en höst/vinter depression så fort det blir frost på natten.... Hatar att det inte är varmt, det blir så jobbigt. Man måste ha massa kläder och det är blött och kallt.. Allt blir liksom lite jobbigare när det inte är sol och 20 grader.

Dags att fortsätta med städningen!

Tack Ilse för att du ställde upp igår <3

Kommentarer
Postat av: Ilse

Anytime. Det vet du!

2009-08-15 @ 16:29:11
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0