Ett skepp kommer lastat

Det slog mig precis att vi drar till Gotland på måndag, man kanske borde packa lite smått? Jag tycker det är roligt att packa ner men jobbigt att packa upp, Ida förklarade varför i morse när vi tog oss en macka efter nattbussen:

Jag: det är roligare att packa ner än att packa upp
Ida: men det är väl klart, när du packar ner ska du ju åka någonstans, packar du upp är du hemma och allt är lika tråkigt som vanligt
Jag: sant


jag tror vi båda syftade på veckan efter Paris, men snart åker vi igen. Jag kanske ska maila Markus nu på en gång när jag tänker efter.... men vad ska jag skriva?! En liten pust av ångest kom genast farande, kanske ska sysselsätta mig med något annat tills ångesten är över. Skivor till Gotland måste vi ha också, men vem fixar det egentligen? Säkert jag som får ta på mig ansvaret, alla andra jobbar ju och tjänar pengar. Uppdatera cv:et kanske är något man måste göra också... om man vill ha sig ett litet arbete även i höst, usch så jobbigt allt blev, nej body lotion känns som det minst ångestfyllda just nu.

Idas present slog mig nu också, jag måste fixa den fortare än fortast!! ååh, jag som trodde allt var på det torra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0