Gotland

Okej  jag är hemma nu, igen... Jag hade lätt kunnat stanna en vecka till utan problem, nästa år blir det minst två veckor!! Jag har haft riktigt roligt och träffat sjuka människor. Vi har solat, shoppat, festat, badat, ätit och chillat. Det gick bra med 5 tjejer i samma lägenhet fast det blev lite tryckt stämning ibland.

Resväskan ligger här och hånar mig igen, för nu vet både den och jag att jag helst vill kasta mig i soffan och kolla på tv men jag måste packa upp. Måste bara uppdatera mig lite från veckan som har gått. Imorgon kommer någon form av sammanfattning, efter att jag har varit i tälje och fixat lite grejer!

Säg ett ord och jag dödar honom, ing problem. Han förtjänar inte dig.
1993-10-28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0