Hej hopp!

Sådär, nu har ja vaknat. Eller har varit vaken ett tag men det kändes som att natten aldrig skulle ta slut. Kollade på Bond igår, Quantum of Solace men somnade efter bara 45 minuter vaknade när det var som mest spännande, tittade i en minut och somnade sen. Vaknade vid 9 av att någon hade stängt av datorn, tror det var pappa, gick upp och släckte sen kröp jag ner i sängen igen.. Vaknade vid 12 och trodde att det var dags att gå upp, men nej, gick upp på toa och sen la mig med podden och försökte somna. Vaknade vid 1 och trodde igen att jag skulle gå upp, men nej. Somnade tillsist iaf och vaknade vid 6, hade fått ett sms men orkade inte svara. Vaknade vid 7 av att hunden kom in i mitt rum och slickade mig i ansiktet, inte okej! Vaknade vid 9 men orkade inte röra mig, gick sen upp vid halv 11 för frukost. Kände mig helt slut öm i kroppen, hade 38.3 grader i feber så det blir ingen date idag, fuck it!! Nu sitter jag här och ska spela sims, solen skiner och jag vill ut och sola, men det är kallt så det går inte. Hade iaf inte kunnat sola för då hade jag dött...

Har min nya t-shirt från carlings på mig, tofflor som jag fått av mamma och leggings, slappt och bra. Skulle kanske ta mig en bit mat? Nej jag orkar inte.

På måndag ska jag följa med I för registrering vid högskolan, shit vad stora vi är... Måste också ringa några viktiga samtal idag och försöka uppdatera mitt CV så jag kan åka in till tälje nästa vecka och lämna ut dom, förhoppningsvis får jag napp och slipper leva på socialen och min föräldrar... Ge mig lite cash!!

Nu ska jag knopa ihop en ny familj på Sims, det här kommer bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0