Home at last!

Det känns som jag inte har varit hemma på hur långtid som helst, jag har verkligen ingen uppfattning. Hur som helst, ikväll var det tjejerna som gällde! Det var middag för Mariafis som åker till USA på torsdag och är borta ett år, ETT JÄVLA ÅR! Helt sick verkligen. Jag och Ilse hade köpt en dagbok och en penna så hon kan skriva ner lite saker, alltid roligare att ha det på papper än i datorn. Jag kommer iaf sitta klistrad vid datorn och Mariaincalifornia, där kommer vi kunna läsa allt smaskigt som händer i staterna och jag förväntar mig bilder och allt Maria, hör du det nu! Det blev kycklingmango- gryta med ris, riktigt gott till efterrätt glass och lite nötter, vi pratade mest skit och tog lite kort, eller vi försökte få ett kort på oss som såg normalt ut, det gick inte.

På måndag är det Gotland som gäller och alla är sjukt taggade! Det kommer bli snuskigt roligt alltså, många man känner som kommer ner också så det blir roligt att träffa folk man känner. I morgon blir det packing och städa så det ser snyggt ut när jag kommer hem, ska försöka få tag på packlistan också som borde finnas hos någon som inte jobbar i morgon, Jenny får jag stalka lite.

Har haft kontakt med A under dagen, känns bra att det blev lite socialt också och inte bara massa snack... Efter Gotland får vi se vad som händer

En äckligt stor fluga surrar runt i mitt rum och stör, tror den är muterad eller något för det finns inte en chans att den bara kan ha blivit så stor! Den gjorde just en u-sväng runt mitt huvud och dök ner mot datorn. Jisses, jag måste döda den innan jag får panik och blir helt galen här nere i min bunker... oh nej, jag fann en till flugdjävul... har dom inget annat för sig? Get a life suckers och ge fasen i mitt! Ska prova om Ilses säga-till-nattfjärilar-på-skarpen-teknik fungerar på flugor också, jag hoppas det

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka att ignorera Evigheten som gör sig påmind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0