If God made you

Fortfarande sjuk som en sate, ringde precis till NH och sjukanmälde mig, skulle jobbat i morgon men det fungerar inte. Nu ska jag hjälpa pappa med hans nya leksak (en ny projektorduk) och sen ska jag och mina bästa vänner Ben & Jerrys mysa framför tv:n. Har inte gjort så mycket idag, duschat, spelat lite sims och kollat på tv, tackkort från studenten har jag hunnit med också, ska bara fixa adresser och frimärken sen är det ur världen. Får fixa med mitt CV i morgon, mamma har haft ett litet framtidssnack med mig på eftermiddagen och jag hatar att inse att jag numera är som Fredrik Segermyhr "mellan två jobb" fast jag är glad att jag inte sökte in till högskolan... bättre att någon som faktiskt vill vara där tar min plats. Sen vet jag inte riktigt vad jag vill bli heller... eller kanske vet jag det? Hemmafru i Frankrike känns som det rätta för mig, tillsammans med en viss person i en lägenhet stor som gud vet vad. Jag gillar tanken, för drömma kan man alltid!

Stay Fresh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0