Jisses

En konversation mellan mig och I på msn för mindre än 15 minuter sedan


Ida: herregud, jag känner mig på fakka ur-humör

Jag: farligt, det blir krogen när jag har kommit hem för övrigt, då ska grabbarna krus med, jag bestämmer det just nu!!

Ida: fab! jag vill bli sönderpackad och trasig

Jag: men oj vad hände? ring marcus och ta er en sväng på royal

Ida: haha jag vet inte .. jag bara känner för att supa mig så jävla full verkligen ultrakastrulldeluxe

Jag: det känner du alltid för xD

Vi pratar om stora problem här, trogna läsare, stora problem. Ekonomin är obefintlig och efter en vecka med totalt festande utan min partner in crime på Gotland tillsammans med människor som vad som helst kan hända är jag orolig, jag kommer inte ha råd att bli ultrakastrulldeluxe och det grämer mig


Kommentarer
Postat av: I

hahahahhaha verkligen jisses

2009-08-02 @ 20:05:04
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0