Kvällen fortsätter som följer...

Tack Cindy för att du berättade hur du hittade hit, nu känns det lite bättre. Något jag tycker är tråkigt med bloggen är ju att jag egentligen aldrig ser själva designen, det är bara ni som läser som gör. Hade varit lite rivigt om designen hade varit på "skrivsidan" också så jag hade kunnat skåda skönheten.

Pratade en skvätt med Kim för en stund sen, han satt på bussen ner mot Luckan, hans regemente. Saknar honom lite, var längesen vi sågs. Konsterten han och hans grabbar var på tidigare i år. Måste vi fixa till! På fredag fyller Frida år och på lördag ska vi fira henne är det tänkt, eller har jag tänkt, höhö. Ska jobba på lördag också, är faktiskt pepp! I morgon blir det frissan vid 10, snabbis till bibblan och sen lite käk på Nancy´s skulle jag tro innan jag åker hem till hunden.

Vill också skicka en liten cyberhälsning till I och M, hoppas ni har det trevligt! Nu tänkte jag gå på Jumpstreet för att få i mig min behövliga dos av Penhall, Ioki, Hoffs, Fuller och Hanson

 

(försökte lägga in videon med introt men blogg.se verkar inte gilla det idag, blir någon annan gång!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0