Lite smått och något väldigt stort och gott!

Sådär, nu är jag hemma från en super snabbis i tälje med Emelie. Hon skulle köpa lite sminkgrejer och jag hade ett litet paket att hämta ut... Sminket fanns inte som Emelie skulle ha, så vi fikade och kollade lite på skor. Sen hämtade vi mitt paket, det var stort, egentligen inte vad jag hade förväntat mig så nu måste jag fixa det här så det blir rätt! Det skulle fungera ändå men det faller liksom lite då och det skulle vara tråkigt, jag kan inte säga vad det är för det är till Pyret och det här måste bli rätt, jag upprepar MÅSTE bli rätt!! Tänkte mig något liknande förra året men visste inte riktigt hur jag skulle få tag på det, nu tror jag att jag vet hur jag ska göra. Skulle faktiskt bli glad om paketet kunde stanna kvar hemma hos mig men vi får se. Annars är det bara att börja använda sig av alla kontakter man tror kan fungera så det här går i lås.

Jag är för övrig sjuk, inte i huvudet utan i halsen, hostar som en sate och halsen känns dubbel så stor. Pratar också med Ida i telefonen för stunden, det känns bra.. Har hört om hennes äventyr idag riktigt spännande!! Känner att jag måste göra en insats själv nu så jag inte är så efter..

stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0