Måndag

Ny vecka idag! Vilket betyder nya möjligheter och nya människor... Eller nja, nu kanske vi inte ska överdriva. Har varit ute med hunden idag, 1 timma spenderade vi i skogen. Sen har jag hängt tvätt och käkat lunch, bissy bissy! I morgon blir det som sagt tälje med Ilse och onsdag är det lunch med Ida som gäller. Min snälla mamma erbjöd sig att bjuda mig på ett gymkort på World Class, det tackar man inte nej till! Nu ska jag bara få med mig Frida och Ilse på det så kommer vi bli träningsfreaks hela bunten, right girls! På lördag är det utgång som gäller, osäkert vart vi ska dock... hmm.. På fredag är det avskedsfest för Nicole och sen ska jag in till stan. Kommer bli en bra vecka tror jag! Nu är det dags för lite frukt ute i solen, man vet ju inte hur länge den kommer stanna.

Stay Fresh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0