Morgon!

Ännu en ny spännande dag! Det var tänkt att jag skulle åka in till tälje idag och gå till arbetsförmedlingen, men jag kom fram till att jag faktiskt inte orkar det. Jag vill bara vara hemma och ta det lite lugnt, städa lite, gå ut med hunden och så. Känns som jag har flängt runt som en galning hela veckan och nu är det dags att ta ett chillpill helt enkelt! Ida ska till tandläkaren idag, kom igen!! säger jag. Hon verkar ha major problems i sin mun så det kommer ta ett tag, tanken är att vi ska träffas sen och prata lite minnen så vi blir av med lite av abstinensen som vi utvecklat under gårdagen.. Min mobil är dock väldigt mobbad idag så jag vet inte hur vi ska få tag på varandra riktigt... hmm tål att tänkas på indeed. Klockan börjar närma sig ett och det är dags för lunch, spännande att se vad som finns hemma!

Stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0