Pff

Jag åkte moppe idag til jobbet, påvägen hem hoppade kedjan så jag fick vackert kavla upp ärmarna och ta tag i saken. Det var inte lätt måste jag säga, kedjan hade på något sätt fastnat mellan massa grejer så jag stod där och slet som ett djur. Det här höll på i 25 minuter, under tiden åkte det förbi säkert 70 bilar, inte en djävul stannade. Hallå?! vad är det för stil? Jag är tjej och står på sidan av vägen och fixar med en moppe NÅGON kunde väl stannat? Till och med dom som cyklade och sprang förbi sket i mig totalt. Nu fixade jag problemet helt på egen hand men ändå... Dålig stil invånarna!! Mycket dålig stil

Jag har 38.1 grader i feber men jag har jobbat hela dagen, nu ska jag äta och sen krypa ner i sängen med filmer och lite popcorn. Hoppas verkligen jag är frisk tills i morgon så jag och min date kan träffas.


Telefonen ringde precis, samtalet varade i exakt 1 minut och 56 sekunder... När jag hade lagt på spred sig ett ord över mina läppar kuken.... Jag måste söka jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0