Problemproblem!

För ett tag sen fixade min kära syster en invite till spotify till mig, vi hade samma ett tag men det fungerade inte om vi ville lyssna samtidigt så en kompis till henne fixade ett nytt konto till mig. Snällt! Jag fixade min egen lista osv osv. Men så plötsligt dök det upp konstiga spellistor som jag inte har lagt till, tänkte att det var syster som tyckte jag skulle fixa min musiksmak en aning så jag tänkte inte mer på det. Nu satte jag precis igång Måns Petter och tänkte vara nostalgisk, vad händer? Jo det blir tyst och det står att mitt konto används någon annanstans. Snabbt som fasen kilar jag upp till sis och kollar om det är hon, icke! Det är alltså någon ANNAN som använder sig av mitt konto också... CREEPY!! Jag blev sjukt rädd.. Försökte skriva meddelanden till denna NÅGON genom att lägga till spellistor med meddelanden, NÅGON fattade inte vinken..

så NÅGON.... Vore hemskt trevligt om du kunde GE FAN I MITT SPOTIFYKONTO!! Tackar ödmjukast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0