Sätt i gång nu, skynda ila, vi har ingen tid att vila

Börjar bli lite stressad för Gotland nu, vet inte jag kanske har resfeber? Idag är det städning som gäller och packning. Har fortfarande inte börjat men Jenny har mailat packlistan så jag inte behöver känna mig helt vilsen. Frida sa igår att väskan får väga 25 kilo, skönt kände jag då behöver man inte ha ångest över att det blir övervikt.

Sov mycket gott inatt och drog mig inte upp förens vid halv 1, skönt! Efter en natt med 6 timmars sömn, delad säng med Ida så kändes det skönt att sova hemma, faktiskt. Som sagt städning idag, kommer gå rätt fort för jag städa förra helgen också... Ska bara plocka undan lite och dammsuga. Egentligen vill jag dra på mig min nya bikini och lägga mig i solen resten av dagen, men eftersom jag KRÄVER fint väder på Gotland är det lugnt det finns chans att få lite färg ändå.

Så, listan har jag fått, dags att sätta igång så jag blir klar!

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0