Söndag!

Ett glatt gäng på nio pers drog till Royal Garden igår. Tåget vid 9 blev det, först till Royal där det typ var dött. Sen drog vi till Infinity som visade sig vara en gayklubb sen två månader tillbaka, haha fail! Så vi drog tillbaka till Royal. Jag hade kollat om det skulle kosta något eller om man var tvungen att skriva upp sig på en lista. Svaret blev att det inte fanns någon lista och innan 23 skulle det vara gratis! Underbart kände gänget. När vi tillslut kom till Royal var det lista och 150 spänn hela kvällen... inte så roligt kanske. Men vi betalade och gick in. Träffade lite folk och hade det trevligt, musiken var inte min favortit, bara house som håller på i evigheter. Ge mig något jag kan sjunga till! Ute dj:n spelade mycket bättre musik han kunde väl ha hoppat in liksom? Aja whatever. Vi drog hem med 01.12 tåget för att ta bussen 02.01 från södertälje centrum, allt gick som på räls, sånt gillar vi.

Idag var det tänkt att jag skulle träffa A, men det blev ändrat... Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Duscha kanske? Eller sitta här hela dagen? Vi får se, mycket lär ju inte hända.


Hade det väldigt trevligt i fredags, synd bara att tåget kom och förstörde allt... varför bor jag lång åt helvete?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0