Söndagsmys

Ida har precis åkt, vi har legat i sängen hela dagen (jag menar verkligen hela dagen) och kollat på film. Det blev Pirates för igår fick vi lite abstinens och var tvugna att göra oss av med den. Mike, Schiller och Samme dök upp vid halv 8 för lite mat och sen film. Sagan om ringen! Vi såg den första och typ 20 min in på andra, sen åkte grabbarna hem (Mike verkade lite bitter). Jag och Ida la oss i soffan som grönsaker och kollade i en kvart till sen packadevi ihop och la oss. Ida somnade på 2 sekunder och jag städade lite, kom i säng vid 3. Vi vaknade 12 och käkade frukost.

Imorgon är det måndag och jag är fortfarande arbetslös..... it SUCKS! Ska in till tälje med Ilse på tisdag och kolla på några ramar till mitt lilla projekt jag har börjat med, det blir säkert mat på Nancy´s och lite sånt, brukar bli det. Lönen kommer på tisdag också! FAB säger jag bara, slipper man  vara fattig och inte kunna göra något. Frida och jag ska börja simma nästa vecka och vi kanske drar och solar, vi får se. Nu blir det lite slösurf och sen dusch!

Stay fresh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0