The McQuaid Brothers

Idag är en trevlig dag! Har klippt mig, ingen drastisk förändring utan bort med utväxten och bort med slitna toppar, känns verkligen skönt. Käkade en tacoplate på Nancy´s och lånade franska för nybörjare på bibblan så nu jävlar blir det hard work work! Kollade klart på Jumpstreet igår, älskar den serien. Bästa är nog när Johnny Depp och Pete DeLuise gör The McQuaid Brothers så klockrena och bara jävligt sköna killar. Lägger in ett klipp från youtube längre ner. I morgon blir det tandläkaren vid 16 och så klart franska! Onsdag är det dejt med Ida, torsdag kommer Emelie förbi och hämtar jeans som jag har lånat och på fredag fyller Frida år, hektisk vecka med andra ord, men jag gillar det!

Nu kommer det bästa... Mina kära kära läsare, jag ger er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0