Work with me Josh! Don´t leave me...

scenen som precis utspelades i Ilses kök var lite bisarr men samtidigt humor...

Ilse (samtidigt som hon försöker få rent en sked): Work with me Josh!!
Jag: Vad håller du på med?
Ilse (skeden håller på att trilla ner i diskhon): Don´t leave me...
Jag: jisses


Vidare...

Jag: Nu är du med på min blogg!
Ilse (dansar lyckligt runt bordet): YES! Jag är så häftig
Jag: jisses
Ilse (efter att jag har läst tidigare citatet): Det känns som du gör narr av mig...
Jag (spelat sårad): Jag förstår verkligen inte vad du menar

Ytterligare vidare... 
 
Ilse (samtidigt som jag hör ett extremt konstigt ljud, det låter som hon bankar sönder chipsen): Jag har inte sönder chipsen om du tror det!
Jag (vänder mig om och ser Ilse i full fart med att banka på chipspåsen): men vad fan håller du på med då?
Ilse (börjar bli lite irriterad): försöker få upp påsen!
Jag: okej... du vet att det kommer vara chips på hela golvet förutom i skålen
Ilse (plockar upp en ny skål och försöker "spränga" påsen så att den går sönder i botten): HAHAHA
Jag: ....
Ilse: YES! följt av en löjlig dans på två ben samtidigt som hon flaxar med armarna och hoppar
Jag: GAPSKRATT

Som sagt, det kanske låter konstigt när man läser, men det var sjukt roligt!

ps, ilse och hennes pappa försöker säga jag är ledsen på tyska och den andra ska svara nej det är du inte, och nu hotar Niels henne på tyska... Jag fattar ingenting ds.

Kommentarer
Postat av: Ilse

Åh my fantastic life, jag är så normal! ( fortfarande lite sårad för att du mobbar mig )

;)

2009-08-22 @ 03:13:41
URL: http://ilse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaah fel länk

2009-08-22 @ 03:14:28
URL: http://ilses.blogg.se/
Postat av: M

Det där med pensionärsumgänge lät mkt lockande.

2009-08-22 @ 13:11:05
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0