Blubb

Det är mörkt ute, blött, någon form av mjölk eller något annat snusk!!

Familjen är uppe i stugan, huset och jag är ensamma! Något jag gillar starkt. Sitter nu i min fars säng och funderar på att sätta på en film... lite sent kanske, men kan inte riktigt sova. Min kusin stack till mig Conan Barbaren med orden : kolla sanna! den är inte så dålig.
Fint svarade jag, borde kanske kolla också, för att kunna säga att musiken var bra men att slutet ändå var bäst xD

jobbade idag, min nya arbetskollega (eller kamrat som vi ska kalla varandra nu) Amanda är sjukt rolig och vi hade väldigt trevligt tillsammans :)

Åkte direkt hem till Ilse efter jobbet och fick pizza! sjukt gott och jag har typ världens tur att min vän vill äta med mig ^^ Maria kom över och vi tittade på Greys, mycket trevligt. Samme ringde en liten snabbis också....

Nu tror jag att det spökar här... känner mig lite rädd, tur att Conan kan rädda mig :) Ida och jag ska shoppa upp hela sthlm city i morgon, jag har längtat som en tok!
O`learys på lördag, sjukt pepp!

Känner att det blir lite film iaf :)
sov gott!

Kommentarer
Postat av: Namn

Tjena Snygging! Det har blivit lite si och så med den där uppdateringen om man får säga så ;)

2009-03-03 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0