En tråkig fransos som inte kan franska...

Helgen har varit.... ja vad ska jag kalla den, sjukt rolig? ja, det får vara ordet!

Fredagen spenderade jag med Ida, vi bokade Paris (wiiiii) 22-29 juni drar vi, kommer bli grymt roligt! Paris here we come :) efter det firade vi våran resa med lite dans, kollade på Let´s Dance, käkade mat och lyssnade på musik. Vid 23 gick vi ner till centrum och mötte Samme, Mike, Schiller och Alle, vädigt trevligt. Grabbarna hade druckit liite mer än rekomenderat och Samme var sjukt rolig xD HAHAH vad vi kommer mobba dom i morgon. Vid 1 ringde Samme och behövde guidning hem, Ida och jag blev lite oroliga när vi inte fattade vart han var xD han hittade tillslut hem och vi gick och la oss vid 3. Vaknade vid 10 och jag drog mig hem vid halv tolv..

Pluggade psykosocialt arbete och insåg att jag aldrig kommer lära mig alla droger...

vid sju drog jag till Emelie, vi insåg att resa till solen i sommar är långt borta, det blir roadtrip vecka 32-33. SJUKT PEPP!! kommer bli så jäkla roligt.

Nu; städa rummet innan mamma dödar mig. 
 
so long!

Dagens citat: Samme om sig själv någon gång vid tre i lördags xD

Kommentarer
Postat av: Ilse

ÅÅÅÅÅÅÅHHHH KÖRKORT NU , JAAAA TACK!!!

2009-02-15 @ 19:14:14
URL: http://ilses.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur långt har du kmit i Jane Eyre? Asså jag tyckte den var "ok" efter ett tag. Den var läsbar, men skulle aldrig i mitt liv få för mig att läsa om den, ännu mindre kalla den för "bra" >< Men början är helt enkelt likvärdig med pest OCH kolera :P

2009-02-15 @ 22:49:35
URL: http://epicurean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0