Superplanet!

Sitter hemma och väntar på att Ilse ska bli klar så vi kan handla lite mat :D Ikväll är det massa b-filmer, godis, chips och annat onyttigt som gäller! Lovely. Fredagen var väldigt trevlig, ett bra slut på veckan och en bra start på lovet :) Mike och Schiller vek plan och jag vek loppor, sen pimpade jag superplanet jag fick av Mike. Tyvärr kunde det inte riktigt flyga ordentligt, men färgen gjorde allt! Sen hade han sönder det för att han skulle fixa lite -.- som tur var gjorde han ett bättre sen, det blev det riktigt superplanet som nu flyger runt i mitt rum ^^ Han fick en loppa av mig också, en stor för hans fingrar fick inte plats i den lilla xD

jobbade idag, kollade på mitt schema och insåg att tiderna hade ändrats lite. Trevligt för Ida och jag får en hel dag inne i stan istället för en halv ^^ mer tid = mer pengar att spendera, hehe.

I morgon är det öppethus i Västerås, det blir nog kul :) måste kanske tänka på vad jag ska ha på mig... hmm.... ja, det får det bli! ;)

Jag säger också välkommen till min mor som har letat sig hit... Hon kanske lyckas kommentera något, det verkar iaf vara för svårt för min far xD Välkommen mamma! Hoppas du kommer trivas ^^

so long!


Kommentarer
Postat av: Ilse

Åh jag tror jag åt så mycket godis så att jag fick ont i huvet :S

2009-02-22 @ 01:00:45
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0