Utmanad!

Jag har blivit utmanad av : Ida
Jag utmanar : Kira, Maria, Siri, Emma och Ilse


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 52.44
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Om hunden räknas så ja.
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Be06
4. Hur lång är du? ligger på stadiga 159!
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Beck - Gamen 
6. Hur löd ditt senaste sms? "Fint ;) Nu poppar jag loss till massa Disney :)" 
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det spelar ingen roll faktiskt, känner mig rätt bekväm med både och.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är gifta
9. När såg du senast din mamma? cirka en timma sen
10. Icke godkänt i något ämne? Nope
11. Mvg i något? Oh yeah
12. När vaknade du idag? 06: 50
13. Vilken är din favoritplats? Sängen är faktiskt oslagbar!
14. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus helt klart
15. Vem får dig att må bra? Vännerna :)
16. Hur stor är din säng? 90 skulle jag tippa på
17. Vad sover du i? t-shirt och pappas gamla pyjamasbyxor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 1, platt och tråkig
19. Var har du bott/bor? Mariefred, Järna
20. Tycker du om kinamat? Kan vara gott
21. Tycker du om kaffe? Verkligen inte!
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk
23. Kan du spela poker? Önskar jag kunde, har vunnit en gång över mina kusiner men det var bara tur -.-
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Micke P för tusan!!
25. Vill du ha barn? Some day
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, har läst spanska men kan inte skryta med det faktsikt
27. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet
28. Föredrar du havet eller bassäng? Havet utomlands, bassäng hemma 
29. Vad spenderar du helst pengar på? Bio, kläder, mat, godis osv osv 
30. Äger du dyrbara smycken? Skulle jag inte tro
31. Kan du rulla med tungan? Nope
32. Vem är den roligaste människan du känner? Emma är sjukt kul! och jag är lätt road så det är inte så svårt att få mig att skratta
33. Vad har du för ringsignal? In Flames- Brush the dust away
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har lagt dom i någon låda... Ekorrar!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? någon röd grej på tröjan
36. Kan du byta olja på bilen? Absolut inte
37. Vilken var den senaste boken du läste? Har fyra böcker på gång just nu
38. Dansar du i bilen? Om jag gör!
39. När var du i kyrkan senast? Julafton med mamma, farmor, mormor och morfar
40. Hur många hål har du i öronen? Tre i vänster, två i höger
41. Har du någon piercing? Navlen
42. Har du någon tatuering? Nej, men överväger saken
 43. När slutade du med gosedjur? Slutat?
44. Har du pojkvän/flickvän? Så kul ska vi inte ha det...
45. Har du en bästa vän? Klart!
46. Vad är ditt mobil nummer? Har inte lärt mig det ännu
47. Vad ska du göra ikväll? Kolla på Greys!!!
48. Har du några syskon? En syster
49. Vill du flytta hemifrån? Eh ja! Ilse och Sannas plejs!!


Kommentarer
Postat av: Ilse

The V's place ??

2009-02-18 @ 22:39:57
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0