Vet inte riktigt...

Har nästan precis kommit hem från öppet hus på skolan, jag, Ida och Victor var charmtroll som förra gången. För besväret fick vi två biobiljetter, mat och kakor. Jag är hel nöjd! Åkte inte hem innan utan följde med Ida, vi spelade Disney tp men det gick inte alls lika bra som det gjorde sist... hmm, jag ville kolla på Törnrosa sen så hon satte på den :) snällt av henne! sen skrattade vi rått åt Kung Huberts sätt att säga Filip, det är verkligen speciellt, kolla på den så fattar ni.

Kollade även in kommentarerna på Facebook, Schiller och Mike hade tydligen kommenterar en bild... Jag har inget emot folk som skämtar om Järna, om det är roligt och något jag skrattar åt. Nu börjar det bli uttjatat och jag drar inte ens på smilebanden längre. Det är inte roligt längre, jag tycker att man borde inse att man ska lägga av när jag inte skrattar, när jag inte ler eller när jag tittar mörkt. Men hey! varför tänka på någon annan? -.-

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0