090105

Hej mitt vinterland!

Från att ha varit -2 grader blev det - 500, herregud, men snö kom det allt :D känns skönt, dock skulle jag vilja ha ett par snygga stövlar att sätta på mig. Får ta mina converse ett par vintrar till -.-

Vaknade 12 idag, måste börja vända tillbaka dygnet alltså, skolan börjar ju på torsdag..... Orkar inte! Var ute med hunden iaf i kylan, gick en liten sväng på 40 min, kände att det var allt mina taxben klarade av, nej men skämt och sido är det skönt att vara ute, det biter i kinderna och man kan tänka på annat.

Bowlade igår med Emelie och Frida, jag förlorade -.- tror att det berodde på att våran bana la av varje gång det var min tur. Inte okej. Vi skrattade som vanligt mer än vi borde, men så är det alltid. Tåget hem ägde jag Emelie så stenhårt!! Idag ska vi hem till Frida, kolla på film och sjuka oss :)

Nyår firade jag med gänget och Ida, väldigt roligt :) vi drack gott, åt gott och hade skit trevligt. Vid två drog vi oss hem till mig, den lilla promenaden som brukar ta 20 min tog 1 och en halv timma xD fan va garva!

pluggade igår också, engelskan är inte rolig och jag känner inte att jag gillar Anita nu....

dags att höra med brudarna när man förväntas dyka upp ^^

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0