Aldrig lämnar jag dig!

Se där, mina unikabesökare har som mest varit 9 hela stycken. Fantastiskt, snart är jag uppe i samma antal som Blondinbella och Kenza, NOT!

Det som fattas, det som ska fyll mitt tomrum och göra mitt liv fulländat är 22.4! Jag insåg detta idag, samtidigt insåg jag att detta är en patetisk önskning som aldrig kommer slå in... Ingen fattar, eller vadå ingen? Det är väl typ 3 pers som läser den här bloggen, ni andra har väl kommit in hit av ren olycka. Klickade lite fel och se vad ni fick upp. Mig, hurra. Jag jublar lika mycket som ni.

Fortfarande så är jag sjuk i huvet och har störda dagdrömmar och fantasier! Men jag gillar det, för jag blir glad. Iaf för en stund.

Matte C here I come, gud så spännande...

GRATTIS KIRA SOM TOG KÖRKORT IGÅR!!

Kommentarer
Postat av: Ida

22-4 22-4 22-4 22-4 22-4 22-4!!!!!!!!!

2009-01-13 @ 17:24:49
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Agneta

Du är den roligaste tjejen jag vet...tycker fortfarande att idén med en receptfri variant av dig

skulle vara toppen!!!! Skulle köpa hela lagret för att ha o pigga upp mig med om livet någongång skulle kännas extra tungt.Typ titt som tätt!!!

Vad har Blondinbella som inte Sanna har....skärp dig gumman...kick her ass!!!!!!!!!!!

2009-01-18 @ 16:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0