Belle är allt en liten hora!

nu sitter jag i mammas säng och kollar på SATC med Bella, stackarn är så sjuk så hela sängen skakar när hon hostar... borde egentligen plugga juridik, men känner liksom inte att jag orkar.. måste nog ta tag i det sen i alla fall. Hur som helst, Ida och jag ringde Danmark idag, jag höll på att kissa på mig (för det var så klart jag som fick äran att  ringa) stod och rabblade massa engelska fraser i huvet och väste massa ord som skulle låta bra. Natalie svarade, TACK ville jag nästan skrika till henne... sen visade det sig att hon inte alls var så trevlig, vi får se hur vi gör med Disneyland nu, om vi tar vå dagar eller en... Ida säger att man hinner på en men vi vet inte riktigt. Är i alla fall peppad som TUSAN!!! vi kommer ha så fruktansvärt roligt :) vi spelade också lite disney trivial pursuit, det gick faktiskt bra innan Ida tog ledningen...den fina rubriken är Idas försök att hjälpa mig på traven när jag hade plupp-chans! tack för försöket min vän ^^

spinnade inte i tisdags för att träningsvärken i låren och armarna gjorde det omöjligt för mig att röra mig som en människa. Det såg ut som jag hade något uppkört någonstans -.- ramlade påväg till skolan idag, min höft kändes inte riktigt okej efter det, den känns fortfarande inte bra, spinnar jag idag kommer jag inte kunna röra mig på en månad! nej, tror att den här värken tar alla priser... jag kommer inte träna på 200 år om jag inte ska kunna röra mig på en månad....

sitter och kollar på tullingebloggen xD några tjejer kör någon form av gossip girl, men jag gillar det :)

nu är det nog dags att ta itu med juridiken, har inte så mycket kvar, men det är inte det roligaste att göra -.-

so long!

Kommentarer
Postat av: I

älskar mina små ledtrådar!

2009-01-29 @ 21:06:22
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0